Cele mai frecvente întrebări




1. Ce este ABR?
ABR este abrevierea de la Advanced Biomechanical Rehabilitation (Rehabilitare biometrică avansată) şi reprezintă o îmbinare extraordinară de matematică, fizică şi anatomie. Este construită pe fundamente biomecanice.
ABR este dezvoltată de inventatorul rus Leonid Blum.
ABR oferă tehnici pentru revenire structurală permanentă a sistemului musculo-scheletic.
Prin normalizarea sistemului musculo-scheletic, funcţiile se dezvoltă în mod normal şi spontan.

2. Cui poate să-i fie de folos? Pentru care diagnostice?
În ABR nu sunt importante diagnosticele ci problemele.
Astfel încât ABR se aplică în toate stările în care există tulburări în motorică sau în dezvoltarea mentală:
paralizie cerebrală
probleme de vorbire
autism
hiperactivitate
microcefalii
spasme
sindromul Down
epilepsie
leziuni la cap
infarct
scolioze
sindromul ret
copii născuţi prematur
tulburări generate din cauza vaccinului
leziuni la coloana vertebrala

3. Cum este posibil să nu existe limite de vărstă? 
Cu ABR se lucrează pe întărirea fasciilor (ţesutului de măduvă a corpului). Această întărire este posibilă pănă când omul este în viaţă. Prin întărirea deficienţelor interioare se schimbă şi se îmbunătăţeşte structura corpului iar în continuare acest lucru duce la îmbunătăţirea funcţiilor.
LINK
4. Oare poate ABR să se aplice în combinaţii cu alte terapii?
ABR nu este în contraindicaţii cu nicio altă terapie. Nu se recomandă întindere şi încărcare lungă a încheieturilor slabe din cauza pericolului de reducere a eficienţei ABR.
5. M-am uitat la nişte clipuri cu rezultate obţinute prin ABR, dar nu-mi este clar cum se lucrează. Cum sunt exerciţiile? Există vreun clip cu exerciţii?


Iată 2 clipuri cu exerciţii KLIP1  KLIP2
6. Acele 2 sau 3 ore trebuie deodată să fie făcute sau poate câte puţin în cursul zilei?
ABR se poate face deoadată 2 sau 3 ore sau se poate împărţi câte puţin în cursul zilei. Activitatea se uşurează prin faptul că se pot face exerciţiile chiar şi în timp ce copilul doarme.

7. De ce este ABR mai bună decât celelate terapii?

Iată câteva cause:
- se îmbunătăţesc funcţiile vitale
- se schimbă calitatea somnului, în bine, evident
- rezultatele obţinute sunt pentru todeauna, nu se pierd
- este singura metoda în care rezultatele sunt dinainte prevăzute
- nu există limită de vărstă, atâta timp cât se fac exerciţiile se obţin rezultate
- nu sunt limitări la funcţii. De exemplu, la copii cu forme uşoare de deficienţe, care prin alte terapii rămăn cu limitări toată viaţa, prin ABR se ajunge la vindecare completă
- la copii cu sindromul Down, se pierde chipul mongoloid dar şi celelalte caracteristici precum ret scurt, piept în formă de piept de pui etc.
- metoda se poate practica oriunde şi în orice condiţii
- copilul se simte bine
- reduce durerile pănă la dispariţia lor. Chiar şi durerile prezente de ani de zile care nimic nu le putea reduce
- şi cel mai important, copilul începe să se simtă bine în propriul lui corp, etc.

8. Nu înţeleg cum va începe copilul să stea în şezut fără exerciţii pentru acest lucru?

Şezutul este o poziţie care nu se-nvaţă. Pe copiii sănătoşi nimeni nu-i învaţă să stea în şezut. Un copil sănătos începe să stea în şezut pe la vărsta de 6 luni. Statul în şezut este legată de puterea interioara. Atunci când corpul este suficient de dezvoltat şi întărit, un copil sănătos incepe să stea în şezut. Unor copii cu nevoi specifice, din cauza slăbiciunii interioare a corpului, le este imposibil singuri să stea în şezut. Oricât ar exersa nu pot izbuti tocmai din cauza slabicunii interioare. Scuzaţi comparaţia dură, corpul este precum un balon dezumflat, ca un sac gol. Cu ABR se întăresc acele slăbiciuni interiaore, iarăşi o comparaţie dură, se umflă balonul, se umple cu aer, şi ştim cu toţii cum arată un balon umflat. El este tare. Atunci când corpul este întărit, se poate susţine în poziţie de stat în şezut. Numai prin exerciţii de întărire a slăbiciunilor interioare, statul în şezut se îmbunătăţeşte chiar la toţi.


9. Cum este posibil să se schimbe poziţia oaselor din cap, de exemplu, la orice vărstă? După câte ştim, capul, dar şi toate oasele cresc numai pănă la o anumită vărstă?
Ce este osul? Osul este un ţesut conjunctiv – carcasă, plină de celule osoase. În timp ce se întăreşte carcasa, se modifică şi osul, se întăreşte prin volum şi proporţional. Şi nu numai osul, ci şi ţesutul conjunctiv, fascia, are funcţia de a împreuna şi de a separa. Cu ajutorul fasciilor se fac compartimente în tot corpul, şi se ştie precis, care organ unde aparţine. Când acel ţesut este slab, adică nu este suficient de întărit, atunci acele compartimente nu sunt aşa de bine delimitate şi chiar lipsesc de tot. Ţesutul conjunctiv este acela care dă forma, în toate părţile corpului, de la cap la călcăie, de la piele pănă la cele mai adănci părţi din interiorul corpului.  Ţesutul conjunctiv este acela care înfăşoară fiecare celulă. De aceea prin întărirea lui întărim şi celula, ca unitate constructivă de bază a corpului. În acest fel se obţine forma şi lucrurile se aşează fiecare unde-i este locul. Aşa se modifică şi forma capului.

10. Oare este adevărat că rezultatele nu se pierd? Cum este posibil?
Rezultatele obţinute prin ABR nu se pierd. Indiferent când se va opri procesul de exerciţii cu ABR, tot ce s-a obţinut ca îmbunătăţire va rămăne. ABR se ocupă de normalizare a structurii corpului prin întărire a slabiciunilor interiaore. De exemplu, dacă am reuşit să lărgim plămănii pănă la un anumit punct, ei niciodată nu se vor diminua. Asta înseamnă că toate îmbunătăţirile care au survenit prin creşterea volumului şi a capacităţii plămănilor vor rămăne.  
Pănzele şi materialul moale servesc ca mediu prin care se transmite energia mecanică, care se obţine cu trecerea măinii pe pănze şi se transmite adânc în interiorul corpului. În acest fel, ţesutul absoarbe şi se întăreşte. Această întărire duce la îmbunătăţire a structurii şi a funcţiilor corpului.

12. Copilul meu nu-şi ţine capul tocmai bine, nu stă singur în şezut, nu-nghite bine, dar aceste lucruri nu mă îngrijorează pe mine cel mai mult, le pot suporta într-un fel. Cel mai mult mă îngrijorează faptul că nu poate merge. Aş vrea să-mi daţi anumite exerciţii ca să înceapă să meargă. Există aşa ceva?
Din păcate NU EXISTĂ. Nu există în ABR, nu există nicăieri şi în nicio altă terapie din lume. NU EXISTĂ. Dacă cineva vă oferă aşa ceva, cu garanţie minte. Dezvoltarea fiecărui om trece prin mai multe faze. Niciun nou-născut nu merge. Abia la vărsta de 3 luni începe să aibe un control mai bun asupra capului, iar apoi urmează ridicatul pe braţe, sucire, stat în şezut, se tărîşte, merge în genunchi, se ridică, stă drept şi apoi merge. Aceasta este o lege a naturii pe care nimeni n-o poate schimba.
În ABR aceste legi se respectă şi întodeauna se lucrează după priorităţi. Totul începe cu primul plăns – respiraţia. Aşa şi în ABR primul scop este de a se îmbunătăţi respirţia şi funcţiile vitale. Fără respiraţie nu există viaţă.

13. Când se pot aştepta primele rezultate?

Primele rezultate cu siguranţă se obţin după 300 de ore de exerciţii, împărţite în maxim 6 luni iar minim în 3. Ce înseamnă asta? Corpul are nevoie de timp pentru a absorbi şi pentru a se schimba. La unii copii acest proces este mai rapid şi de aceea mai repede obţin rezultate. La alţii absorbţia este mai mică şi au nevoie de mai mult timp. La unii se văd îmbunătăţiri şi după o lună, dar aceasta nu este o regulă.
14.Programul anual şi preţuri
Programul anual pentru Macedonia va cuprinde 1 evaluare şi 2 instruiri pentru exerciţii (odată la 6 luni).
Preţul anual pentru programul anual este de 1550 euro.
Din cauza obligaţiilor internaţionale pe care le are organizaţia noastră, vă rugăm să plătiţi suma de 1550 euro numerar în prima zi de instruire.
Preţul de 1550 euro acoperă evaluarea, căntărirea, raportul, instruirea,  şi materialul necesar pentru a lucra acasă.
Pentru realizarea metodei acasă eveţi nevoie doar de pănză şi spumă pe care noi vi le vom împurmuta.

No comments:

Post a Comment