Wednesday, June 2, 2010

Ana după 4 luni de ABR

Acestea sunt îmbunatăţirile pe care le-am obţinut cu Ana după 4 luni de tratament cu ABR.

Cea mai mare bucurie a mea, Ana, a început să se ridice pe braţe. Înainte de ABR poziţia pe stomac i-a fost foarte grea, nu vroia deloc să stea pe stomac, plăngea mult. Comentariile pe care le primeam earau că Ana este mai leneşă, că nu vrea să încerce şi de asta plănge. Când am început cu ABR ne-am oprit cu toate celelalte terapii. S-a arătat că Ana n-a vrut să stea întinsă pe stomac pentru că, corpul i-a fost slab şi plăngea că nu se simţea bine stând întinsă pe stomac şi nu că ar fi leneşă. Când am întărit corpul prin ABR Ana a început să se simtă bine şi culcată pe stomac şi a început să se ridice pe braţe.

Măinile Anei sunt mai vioaie ca înainte, spasmul este scăzut şi mobilitatea măinilor este mai mare. Pe video-clipul puteţi să vedeţi cum Ana încearcă să dea măna ca semn de salutare. Deşi această mişcare nu este perfectă, înainte nu a fost posibilă deloc.

Când este în cărucior Ana este mult mai vioaie ca înainte, poate să mişte corpul în stănga şi în dreapta. Poate să să aplece spre înainte şi să-şi îndrepte corpul, în timp ce înainte stătea înlemnită.

Psihic este mult mai bună ca înainte, atenţia îi este mult mai bună ca înainte, este mai curioasă, vrea totul să vadă şi să prindă. Este mult mai gălăgioasă ca înainte. Se bucură de poveştile pe care i le citim şi vrea foarte mult să-i spun căntece. Chiar şi repetă după mine, în felul ei, binenţeles.

Structura corpului s-a schimbat. Stomacul s-a desprins de pieptul. Înainte stomacul a fost parcă în gaură iar pieptul foarte ridicat. Acum pieptul a scăzut iar stomacul s-a ridicat. Zona umerilor s-a îmbunătăţit. Deşi mai avem mult de lucrat, sunt bucuroasă că în sfărşit avem rezultate adevărate.

Mai sunt şi alte îmbunătăţiri, mănăncă mult mai repede ca înainte, pentru că înghite mai bine, saliva esta mai puţină, dormitul este mai bun…

În faţa noastră este încă o cale lungă, dar ştiind că ne aflăm pe drumul cel bun mă face nespus de bucuroasă şi-mi dă puterea să lupt împreună cu Ana.




 























No comments:

Post a Comment